Autor |
Wiadomość |
|
LQ
Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:10, 21 Paź 2006 Temat postu: BARIERA/SCHRON - czyli daj mi szansę jak nie mam szans :P |
|
|
Od początku gry uważałem, że pewną niesprawiedliwością dla słabszych graczy jest brak możliwości uratowania swojego dobytku np. podczas nieobecności lub własnie kiedy jest się obecnym.
Praktycznie możemy tylko patrzeć jak wroga flota sie do nas zbliża i gruzuje kolonie.
Mój pomysł wygląda tak:
Wprowadzenie nowej konstrukcji:
- można by ją nazwać SCHRON, albo Bariera Ochronna.
- konstrukcja była by dosyć droga (m.in. wymagałaby kryształów do wybudowy)
- zmniejszała by zniszczenia budynków np. 4 krotnie lub lepiej.
- podczas uruchomienia BARIERY budynki by przestawały pracować, czyli kopalnie by zaprzestały produkcje, fabryki by nie mogły produkować itp. (np. dlatego, że cała energia by poszła na stworzenie bariery ochronnej).
- i jeszcze kilka ograniczeń:
- bariere można by włączyć min. na np. 2 godz.
- należałoby wybrać przy włączaniu bariery na jak długo chcemy ją włączyć (czyli np. na naszą nieobecność).
- mogłoby być kilka poziomów Bariery, np. 1. poziom: 2x mniejsze zniszczenia budynków, 2. poziom: 3x mniejsze.
Drugi pomysł, to zwiększenie przydatności Bunkrów.
Żeby podczas gruzowania niszczyło bunkry na równi z innymi budynkami.
Np. mamy 200 bunkrów, i 100 innych budynków. To żeby proporcje zniszczeń bunkrów do innych budynków były zbliżone.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
 |
|
Roger_Squad
Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Sob 13:39, 21 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
W sumie z tymi bunkrami to soę częściowo zgadzam, bo one mało ataku dają i ich nie niszczy tak jak powinno :/
A co do tej barjery, to ja bym myślał o podziemym magazynie z ktorego nie da się rąbnąć surowców, a ciągnąłby dosyć sporo energii i jedyna przydatność była by taka, że nam zawsze jakaś część surowców zostanie na odbudowe kolonii po atakach... Motyw jak z grą TribalWars (polecam ) [link widoczny dla zalogowanych] tam można zbudować kryjówkę, która nie pozwala zjechać surowców poniżej jakiegoś poziomu.... w Travianie też to jest [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
strider
Gość
|
Wysłany: Sob 16:30, 21 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
To dobry pomysł zwłaszcza jak ktoś nie może się zajmować kontem przez dłuższy czas. Jestem jak najbardziej za.
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
derred
Administrator
Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:33, 22 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Nie ma mowy o zmniejszeniu zniszczalności budynków. Każdy dobry gracz wam powie, że mając 10 razy silniejszą armię można zniszczyć najwyżej kilka magazynów, wiatraków, ekstraktorów itp. Więc żadne ograniczenie w tej sprawie nie wchodzi w gre. Zmniejszenie strat w jednostakch też nie wchodzi w gre, bo już teraz można za jednym atakiem zniszczyć maksymalnie 10% jednostek wroga, ponosząc przy tym prawie takie same straty. Jedyna możliwość to ograniczenie kradzieży surowców, bo tutaj nie ma ŻADNEGO ograniczenia.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Corsair
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:54, 22 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
to moze wprowadzenie kilku budynkow na kilku planetach gdzie mozna wykupic cos na zasadzie immunitetu na powiedzmy tydzien. Kosztowaloby to duuuzo kasy w zaleznosci od poziomu gracza.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 17:19, 24 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
a moze wprowadzic magazyny ktore chronilyby surke w 10% ich objetosci tak jak jest na space4k, troche ulatwi to rozbudowe dla poczatkujacych
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Corsair
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:50, 25 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
cos podobnego jest takze na vendetta
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
LQ
Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:04, 25 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
coś by sie przydało do ochrony budynków, ale tylko budynków.
bo jesli chodzi o normalne bitwy, to według mnie straty są zbyt małe, czasem zwyciezca ponosi wieksze straty od przegranego paranoja z lekka.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
BORG
Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:26, 27 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
A wlasciwie to dlaczego by nie wprowadzic immunitetu na kolonie?? Tzn. Ty nie mozesz atakowac, i ciebie nie mozna atakowac. To moze byc dobre bo slabsi by sie tym mogli bronic do puki sie nie rozwina Tak jak w przypadku areny byloby to na jeden miesiac. To byla by dobra opcja. Teraz jest tak ze jak ktos silniejszy sie na ciebie uweznie, to juz mozesz usowac konto bo tak czy inaczej cie zniszczy. A z immunitetem mozna by sie obronic i zyskac czas na wyprodukowanie floty. Kto jest za?
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Roger_Squad
Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią 15:49, 27 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Ja jestem za 
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Azash
Dołączył: 26 Paź 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 10:11, 29 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
yup, moze zadzialac aczkolwiek przez ten miesiac z noobka zrobic sie moze dosc silny gracz z ktorym obecni wyjadacze moga miec problemy...
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
LQ
Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:34, 30 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
własnie... w czasie gdy inni silni gracze będą walczyc, inny wezmie imunitet i sie uzbroi po zeby, ze szok
mimo wszystko pomysl jest warty przedyskutowania.
np. konto z imunitetem mogło by miec jakies kary/minusy. np. wolniejsza produkcja.... sam nie wiem
chodzi mi o to żeby nie było tak... ze wszyscy klikną imunitet i będą sie zbroic i czekac.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Reich
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Się biorą dzieci?
|
Wysłany: Pon 21:09, 30 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Ja tez jestem za bo mialem 60 atakow mniej wiecej, tylko ze co z tego jesli np. grasz tylko wieczorami i w weekendy i nie siedzisz calodobowo w grze i nie rozwiajasz kolonii tak jak gosc, ktory siedzi 24/7 i ma sile 70 tys a ty tylko 1200 z tego masz 12 bunkrow ktore sa drogie i nie stac cie na rozbudowe po przeprowadzonym na tobie akcji "atakuj i kradnij", i trzeba czekac na metal czy energie 40~60 min ale po tym czasie znowu jestes atakowany i nie da sie wybudowac tak szybko aby moc sie obronic na nastepny atak. Ja bym proponowal tak zeby mozna by bylo atakowac w nastepujacy sposob:
-1 raz na 4 godziny przeprowadzic atak na jedna i ta sama osobe.
-5 razy zaatakowac kogo kolwiek na dobe.
Moim zdaniem lepiej by bylo zrobic organiczenia, a nie jakies tam kolejne budynki(tarcze) na ktore malo kogo bedzie stac na poczatku, a gosc moze czekac pod twoja kolonia 3 godziny i nie atakowac a jak sie skonczy ta tarcza to bedzie kicha nic niema nic nie bylo produkowane tylko ze sam siebie wprowadziles do bankrotstwa a nie gosc ktory cie atakowal 
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Reich
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Się biorą dzieci?
|
Wysłany: Pon 21:15, 30 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Derred tez byloby dobre aby gosc mogl przy ataku krasc jakas czesc surowcow chociaz by 30~40 % surowcow. Tez by bylo dobre
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Reich
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Się biorą dzieci?
|
Wysłany: Pon 21:29, 30 Paź 2006 Temat postu: Ankieta |
|
|
Jesli decydujecie sie o jakis tam zmiany to mam jeszcze jedna propozycje a mianowicie zeby zrobic ankiete chyba bedzie tak latwiej podjac jaka kolwiek decyzje i tylko zostanie glosowanie (jak w sejmie) nie czytac tyle postow kilka juz propozycji jest niektorzi moga byc niezadowoleni bo juz graja w takiego typu gry pare lat i znaja sie jak mozna sie rozwinac najszybciej. A jeszcze dodam ze immunitet jest w jakims stopniu nie dobrym rozwiazaniem bo jak sie wykorzysta ten immunitet 1 miesiac to po 1 misiacu goscie ktorzi czekali az immunitet sie skonczy to zjada w ciagu doby .
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
|